بلاگر معروف ایران، از شهرت به تاثیرگذاری2021-09-13
بلاگرهای ایرانی و خارجی ژومنت
این یک حوزه بسیار جذاب است که اتفاقا دنبالکنندگان بسیاری داشته و در صورتی که بتوانید در آن قوی وارد شوید، برداشت خوبی را تجربه خواهید کرد. قلم شیوا و منحصر به فرد، علم و آگاهی بالای او نسبت به نقاط مختلف دنیا فالوور اینستاگرام را ترغیب به همراهی با او میکند. هدی رستمی با سفر به سراسر نقاط جهان و روایتگری متفاوت و جذاب در این سالها توانسته در حدود 470هزار فالوور ایرانی را به خود جذب کند. با پیج هدی به سراسر نقاط بکر جهان که کمتر کسی به آن جا سفر کرده است مسافرت میکنید. میشل لوین بلاگر ورزشی است که انواع تمرینات، رژیم غذایی و راهکارهای رسیدن به تناسب اندام را با مخاطبانش به اشتراک میگذارد.
نگین عابدزاده هم جزو بلاگر های معروف ایرانی در حوزه سبک زندگی است. او در اینستاگرام مخاطبان بسیاری دارد و توانسته بدون حاشیه روزمرگیهای خود، همسر و پسرش را به تصویر بکشد. نگین این روزها در زمینه خانهداری، آشپزی، مد و زیبایی تولید محتوا میکند و درآمد او از راه تبلیغات به دست میآید. گیتا اخوان با نام مستعار گیتا هوم، متولد ۱۳۷۱ و یکی از مشهورترین لایفاستایل بلاگرهای ایرانی است. او نزدیک به چهار سال است که فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده و از همان ابتدا با ایجاد محتواهای حرفهای توانست توجه افراد زیادی را به سمت پیج خود جلب کند.
توجه نواب به جزئیات آشپزی و دستورپختهای خلاقانه باعث شده است تا او به یکی از بلاگر های معروف ایرانی تبدیل شود. کافی است غذاهایی مانند زرشک پلو با مرغ یا پاستا آلفردو را به روش نواب درست کنید تا عاشق طعم آنها شوید. او که از سال ۱۳۹۴ کار خود را آغاز کرده، بهمعنی واقعی کلمه فودبلاگر است و از طریق بلاگری، آموزش آشپزی و فروشگاه آنلاین نواب کسب درآمد میکند. در دنیای امروز، شبکههای اجتماعی به ویژه اینستاگرام به بستری برای تبادل اطلاعات و تجربیات تبدیل شدهاند. یکی از پدیدههای جالب این فضا، ظهور بلاگرها و اینفلوئنسرهاست که در زمینههای مختلف فعالیت میکنند.
البته ناگفته نماند که تینا اسدی در حوزه بلاگری مد و فشن بسیار موفق بود و توانست خیلی زود جایگاه خود را در صنعت مدلینگ تثبیت کند. او در صفحه اینستاگرام خود بیش از 80 هزار نفر فالور دارد و 2 هزار و 339 پست مختلف در مورد غذا منتشر کرده است. همچنین او در این پیج نوشته است که در رژیم غذاهای خوب است که البته این را به صورت طنز بیان کرده است.
او سایت شرط بندی مخصوص به خود به نام هات بت را راه اندازی کرده و آن را تبلیغ می کند. اگر دنبال کننده این بلاگر باشید خواهید دید که او همواره کاربران را برای عضویت و فعالیت در این سایت شرط بندی دعوت می کند. بدون شک هر کدام از بلاگرهایی که برخلاف موازین جمهوری اسلامی ایران رفتار کنند با برخورد قانونی مواجه خواهند شد که گاهی اوقات موجب ایجاد حواشی بلاگر های معروف ایرانی نیز می شود. همانطور که در چند روز گذشته خبری مبنی بر دستگیری یکی از بلاگرها با بیش از یک میلیون فالوور در ایران منتشر شد. شیوا صفایی از جمله بلاگرهایی است که در حال حاضر در کشور آمریکا سکونت دارد. عمده فعالیت های این بلاگر ارائه مطالب سرگرم کننده و پرداختن به موضوعات پیرامون زندگی شخصی و روزمرگی هایش می باشد.
او به این سوال که چطور می شود که یک آقا به عنوان مشهورترین اشپز ایران شناخته شود، می گوید که شاید خانم های کار زیادی دارند و به همین خاطر نمی رسند که آشپزی کنند. بسیاری از بلاگرهای اینستاگرامی با تولید محتوای متنوع و خلاقانه توانستهاند مخاطبان و طرفداران زیادی را جذب کنند. این دسته از افراد با اشتراکگذاری تجربیات خود در زمینههای مختلف مانند زیبایی، مد، تکنولوژی، ورزش و آشپزی، اعتماد مخاطبان را جلب کردهاند. او این روزها حرفهای ورزش سهگانه انجام میدهد، خاطرات سفرهایش را مینویسد و از راه تبلیغات کسب درآمد میکند.
- صدف ترابی که از کودکی به مدلینگ علاقه داشت، ابتدا در تهران و بعد در امارات در دورههای آموزشی آرایش شرکت کرد. {
- این بلاگر در حدود 2 میلیون نفر فالوور داشته که پیج اصلی او با نام @negin_abedzade است. |}
- اصطلاح بلاگر در قدیم دارای معنی متفاوتی بود اما امروزه به افرادی تلقی می شود که در شبکه های اجتماعی به طور حرفه ای روی یک موضوع تمرکز کرده اند و کار می کنند. {
- جواد خواجوی در سریالهای مختلف تلویزیونی و نمایش خانگی نیز نقشآفرینی میکند. |}{
- او اطلاعاتی مفید برای مراقبتهای پزشکی و زیبایی را به فالوورهای زیاد خود (حدود ۳۳۱ هزار نفر) ارائه میدهد. |}
- یکی از قدیمیترین بیوتی بلاگر های ایرانی صدف مسائلی یا همان صدف بیوتی است.
ایران خانوم بلاگر مسن ایرانی با روحیه جوان
{- {
- اکنون که هفتخان و شاید هفتادخان بلاگر شدن را با هم بررسی کردیم، شاید پذیرش این نکته برایتان راحتتر باشد که بلاگر نفوذ بالایی بر روی مخاطبان خود دارد. |}{
- برندهای مرتبط با لوازم آرایشی و مراقبت از پوست بهخوبی میتوانند محصولاتشان را در این پیج تبلیغ کنند. |}
- تصویربرداری و فیلمبرداری از کودکان و روابط سرگرم کننده و بازیهای جذاب آنها، همگی فوق العاده هستند.
- یکی از روشهای بسیار ساده و البته پردرآمد بلاگری، دریافت تبلیغات اینترنتی است. {
- او در حال حاضر حدود 5 میلیون نفر فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که در این زمینه کار می کند. |}
- «هلیا متجدد» بلاگری در زمینه مد و استایل است که محتوای مرتبط با سبک زندگی و استایل شخصی را با ۲۱۵ هزار فالوور فعال خود به اشتراک میگذارد.
با توجه به رشد روزافزون اینفلوئنسر مارکتینگ، پیشبینی میشود که در آینده، این بلاگرها نقش بیشتری در بازاریابی و تبلیغات ایفا کنند. رضا آرش نیا یکی دیگر از معروفترین بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام است که در حدود 3.2M فالوور دارد. این بلاگر مطرح ایرانی آموزش زبان انگلیسی با متدی جدید و جالب را در اینستاگرام راه اندازی کرده است. مهمترین نکتهای که این بلاگر جوان در آموزشهایش در نظر گرفته توجه به آموزش سرگرم کننده است. نگین عابدزاده از قدیمیترین و معروفترین بلاگرهای لایف استایل ایرانی است که در اینستاگرام فعالیت دارد.
اما برخی دیگر با تمرکز بر مد و فشن و استفاده از فرصتهایی که برایشان رقم میخورد، مورد توجه همگان قرار میگیرند. در این مقاله ما میخواهیم به بیوگرافی و استایل اولیویا پالرمو فشن اینفلوئنسر آمریکایی بپردازیم. امروزه یکی از فعالیتهای پرطرفدار برای دختران، نمایش روزمرگی و استایل خودشان در شبکههای مجازیشان است. با توجه به رشد بینهایت بلاگرها و اینفلوئنسرها در اینستاگرام، باید بگوییم که متاسفانه یا خوشبختانه این افراد تاثیرات زیادی در زندگی و روزمرگی ما دارند. از آنجاییکه توجه بسیار زیادی به این افراد میشود، پس این افراد سعی میکنند در کنار هر حرفه خاصی که دارند جز دسته افراد خوش استایل نیز باشند.
محصولات رایگان
«یاسمینا» بلاگری فعال در حوزه مد و استایل است که محتوای آموزشی و الهامبخش ارائه میدهد. او ایدههای خلاقانه در زمینه استایل و لباس را به مخاطبان معرفی میکند. محتوای پیج او با داشتن حدود ۵۹۴ هزار فالوور میتواند به برندهای لباس برای معرفی استایلهای مدرن کمک کند. «صبا مرشدی» با داشتن حدود ۱ میلیون فالوور، بلاگری پرطرفدار است که لحظات صمیمی زندگی خانوادگی خود را با مخاطبان به اشتراک میگذارد.
{چه فاکتورهایی را در تبلیغات با بلاگرها باید در نظر بگیریم؟
|} {- نگین عابدزاده؛ اینفلوئنسری که از سال ۹۲ در حیطه بلاگری لایفاستایل فعالیت میکند و از مشهورترین بلاگرهای ایرانی به شمار میرود.
- او در زمینه کاری خود بسیار حرفه ای عمل کرده و لاین های محصولات زیبایی او (مثل مژه مصنوعی، محصولات مراقبت از مو و…) بسیار موفق بوده اند. {
- ایران خانوم بانوی با وقار و زیبای ایرانی که بیش از 90 سال سن دارد به نوعی مادربزرگ بلاگرها محسوب میشود. |}
- «مهرشاد گل مکانیان» بلاگری فعال در زمینه زندگی روزمره و سبک زندگی است که حدود ۴۲۶ هزار مخاطب را با لحظات واقعی خود همراه میکند. {
- از این رو در متن بالا به طور کامل به معرفی و بررسی موفقیت معروفترین بلاگرهای ایرانی پرداختیم. |}{
- پلتفرمهایی مانند جریان، فرایند همکاری برندها با بلاگرها را آسان و هوشمند کردهاند. |}
یکی دیگرا ز افرادی است که از اینستاگرام درامد کسب می کند و از این طریق توانسته درآمد زیادی را به جیب بزند. البته او نیز جنجال های بسیاری را تولید می کند تا نظر مخاطب را جذب کند که این ترفندها امروزه واضح و آشکار شده است. این سلبریتی نیز سایت شرط بندی دارد و هدف جذب مخاطب او نیز تبلیغ و ترغیب کاربران برای بازی در آن می باشد. سریال یک نگاه امنیتی داستان زندگی یک بلاگر فضای مجازی را روایت میکند که با مشلات زیادی دست و پنچه نرم میکند.
شاید با این جمله شوکه شوید، اما حقیقت این است که بلاگر Blogger در شخصیت شما نفوذ کرده و انتخاب او در سلیقه شما تاثیر گذاشته است! شاید اکنون از پذیرش این حرف شدیدا امتناع کنید، اما صرف زمان برای مطالعه این مقاله ارزش قانع شدن را دارد. در ادامه ضمن ارائه تعاریف دقیق، راهکارهایی را جهت تبدیل شدن به یک بلاگر موفق در اختیارتان قرار می دهیم.
سپیده بزمی پور، پس از هشت ماه آشنایی با شاهرخ استخری در کشور بلژیک؛ سرانجام در سال ۱۳۹۰ با او ازدواج کرد. سپس آنها برای ادامه زندگی و کار به ایران بازگشتند و در حال حاضر در شهر تهران سکونت دارند. سوگل شاکری جزو محبوبترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام است که در حوزه سبک زندگی فعالیت میکند.
او به عنوان یکی از 500نفر برتر صنعت مد و همچنین جزو سی نفر افراد موفق در مجله ی فوربز در سال 2016 معرفی شد. ایمی همچنین دو مجموعه کتاب نوشته است که کتاب هایش نیز جزو پرفروشترین کتابها در نیویورک تایمز بودند. در این مقاله در مجله مد و فشن ژومنت سبک زندگی شخصی و حرفهایی ایمی سانگ را به صورت کامل مورد بررسی قرار دادیم. قالب جدید و جذاب آموزش و تبلیغات موثر را نیز نمیتوان نادیده گرفت.
«نگین دخیلی» در زمینه آشپزی و رستورانگردی فعالیت دارد و تجربههای خود را با حدود ۲۹۹ هزار مخاطبش به اشتراک میگذارد. تبلیغات غذاهای خاص و تجربههای رستورانی در این صفحه جذابیت بیشتری پیدا میکنند. تبلیغات از طریق بلاگرها و اینفلوئنسرها یکی از موثرترین روشها برای دسترسی به مخاطبان هدف است. تهران با داشتن بلاگرهای فعال در زمینههای مختلف، فرصتهای زیادی برای برندها فراهم میآورد تا پیام خود را به شکل هدفمند به مخاطبان مناسب منتقل کنند. در ادامه، نگاهی به لیست بلاگرهای تهرانی برای تبلیغات خواهیم داشت.
بسیاری از بلاگرهای معروف نیز معمولاً مطالب و محتواهایی که تولید می کنند به شکل ساخت ویدیو با محتواهای متنوع می باشد. بنابراین برای مشاهده کلیپ های بلاگرهای معروف ایرانی بهترین منبع شبکه یوتیوب می باشد. جریان با ارائه لیست بلاگرهای معروف ایرانی بههمراه تعرفه آنها به شما کمک میکند تا بدون اتلاف وقت، بهترین بلاگرها را برای تبلیغات خود انتخاب کنید و نتایج بسیار مطلوبی بهدست آورید.
{- ابزارهای کاربردی روزمره با نمایش ساده توسط این بلاگر مورد استقبال بیشتری قرار میگیرند. {
- اگر به صفحه او در اینستاگرام سری بزنید، ویدئوهای آموزشی او را خواهید دید. |}{
- هرچند تحصیلات ملینا در زمینه طراحی لباس و معماری به او کمک زیادی کرده است، اما تلاش او و متواضع بودنش نقش بیشتری در موفقیت او داشته است. |}{
- او رابطه صمیمانه ای با طرفداران خود داشته و در کار خود بینظیر است. |}
- او در رشته شیمی تحصیل کرده و طبق گفته خودش، آرایشگری را از ویدئوهای آموزشی یوتیوبرها در یوتیوب آموخته است.
- بلاگر های معروف ایرانی مانند سایر بلاگرهای جهان در حوزههای مختلفی فعالیت میکنند اما بلاگرهای غذا و آشپزی، زیبایی، مد، طنز، فناوری، سبک زندگی، ورزش و گردشگری مخاطبان بیشتری دارند.
اما وبلاگ های زیادی هستند که در بستر اینترنت فعالیت می کنند و سرویس هایی را به کاربران ارائه می دهند. در این بین اما برخی از آنها هستند که در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند. این شرکت ها به دلیل خدماتی که ارائه می دهند توجه کاربران زیادی را به طرف خود جلب کرده اند که می توان در زیر به برخی از آنها اشاره کرد. اما یکی دیگر از پیج هایی است که طرفداران بسیاری دارد و موجب شده تا تمام شهروندان این شهر علاقمند به غذاهایی شوند که این پیج معرفی می کنند. مشهد تیستر در حال حاضر توسط فردی به نام سعید مقدم مدیریت می شود و گفته می شود که کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارد. او به تمام رستوران های این شهر سر می زند و برای تبلیغ غذاهای آنها قراردادهایی را با آنها منعقد می کند.
حداقل اینکه متوجه خواهید شد سلیقه کاربران و مخاطبان با چه سبکهایی سازگاری دارد. بنابراین میتوانید به جای آزمون و خطا، روشهای امتحان شدهای را به کار ببرید که احتمال موفقیت شما را افزایش دهد. وقتی از انتشار پی در پی پست صحبت میکنیم، منظور این نیست که هر چیزی دم دستتان بود را به اشتراک بگذارید!
- {
- صمیمیت و همکاری آنها در انجام کارهای مختلف مثل آشپزی، تفریح و بازی یکی از بهترین ویژگیهای این خانواده محسوب میشود؛ که معمولاً در شبکههای اجتماعی به این نکات کمتر پرداخته میشود. |}{
- او علاوهبر فعالیت در فضای مجازی، نمایشنامهخوانی و بازی در تئاتر را هم تجربه کرده است. |}{
- او نیز جزو بلاگرهای موفق می باشد که با برندهای آرایشی بسیار مشهور و نام آشنایی فعالیت داشته است. |}
- در این بین اما برخی از آنها هستند که در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند.
- در این مقاله، درباره مشهورترین بلاگرهای ایرانی و درآمد برخی از آنها توضیح دادیم.
- لیلا رجبی در سال ۲۰۰۹ در بازیهای آسیایی داخل سالن آسیا مدال طلا را برای کشور ایران کسب کرد.
او این روزها از طریق تبلیغات کسب درآمد میکند و سفیر برند لوازم آرایشی اینگلوت در ایران شده است. بلاگرها جدیدترین افرادی هستند که می توان آنها را در دسته سلبریتی ها جای داد. با افزایش طرفداران صفحات مجازی، خصوصا برنامه اینستاگرام، تعداد بلاگرها نیز رو به افزایش است.
بررسی مسائل مختلف اجتماعی توسط این شخص باعث شده که فالوور ایرانی با او ارتباط نزدیکی پیدا کند. استعداد بالا در بازگیری و عدم حاشیه سازی از دیگر ویژگیهای او است که به محبوب و معروف شدن او منجر شده است. حقیقتی که وجود دارد این است که جذب فالوور در این روزهای ابتدایی کار بسیار سختی محسوب میشود. حتی ممکن است که با وجود رعایت تمامی ترفندهای اینستاگرامی نتوان در این زمینه به موفقیت رسید. بانوی تستر ایرانی است که توانسته با با مراجعه به رستوران های سطح کشور و تست و تبلیغات غذاهای آنها به شهرت برسد. او در این کار بسیار حرفه ای است و فقط کافیست که یک بار کلیپ تبلیغی او را ببینید.
وی از سال ۹۴ شروع به فعالیت بهعنوان لایفاستایل بلاگری کرده است. اگر میخواهید تبلیغاتی با اثرگذاری بالا داشته باشید، رعایت این نکات میتواند مسیر موفقیت شما را هموار کند. پس با دقت بیشتری انتخاب کنید و به بازخوردهایی تبلیغات هم توجه داشته باشید.
ملینا تاج که در حال حاضر ساکن دوبی است، از ۲۵ سالگی فعالیت خود در زمینه تولید محتوای آرایشی را شروع کرده است. هرچند تحصیلات ملینا در زمینه طراحی لباس و معماری به او کمک زیادی کرده است، اما تلاش او و متواضع بودنش نقش بیشتری در موفقیت او داشته است. به همین خاطر است که در حال حاضر نیز بسیاری از بلاگرها علاوه بر دیگر شبکه های اجتماعی در روبیکا نیز فعالیت دارند.
- خلاقیت و نرخ تعامل این بلاگر بر نرخ فروش برندهای نوآور تاثیرگذار خواهد بود.
- بلاگر به چه کسی میگویند؟ بلاگری در اینستاگرام تفاوت زیادی با بلاگرهای وبلاگ نویس ندارد. {
- او به تمام رستوران های این شهر سر می زند و برای تبلیغ غذاهای آنها قراردادهایی را با آنها منعقد می کند. |}
- نگین میرصالحی یکی از بلاگر و کارآفرین مشهور ایرانیتباراست که طرفدارای زیادی در شبکههای اجتماعی دارد و در لیست افراد موفق زیر سیسالقرار دارد. {
- بنابراین آن ها به خصوص کسانی که در داخل ایران فعالیت دارند باید تابع این قوانین باشند و در صورتی که بر خلاف موازین قانونی عمل کنند با ادامه فعالیت آن ها برخورد می شود. |}{
- یکی از مسائلی که به احتمال قوی منجر به موفقیت این تستر شده است خرید فالوور اینستاگرام است. |}
در آخر باید این نکته را اضافه کنیم که امروزه تعداد بلاگرهای ایرانی بسیار زیاد است. اما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از موفق ترین و معروف ترین بلاگرهای ایرانی را معرفی کنیم. اما مطمئنا او یک مدل زیبا و جذاب ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. شیوا صفایی که به همراه خانواده خود ساکن آمریکاست، از سال ۲۰۱۴ با محمد حدید، پدر مدل های مشهور جی جی حدید و بلا حدید رابطه دارد. البته مدتی است که خبرهایی از جدایی این زوج بیان شده است که هنوز هیچ یک از آنان این اخبار را تایید نکرده اند.
ویدئوهای طنز سرنا در شبکههای اجتماعی از جمله اینستاگرام و یوتیوب جزو پرمخاطبترین ویدئوهای طنز ایرانی محسوب میشوند. یکی از معروفترین تیزرهای تبلیغاتی بیسکویت مادر از محصولات شرکت ویتانا؛ با بازی سام و سامیار در سال ۹۶ ضبط گردید و این اتفاق موجب محبوبیت بیشتر آنها شد. البته گفتنی است سامیار یکی از این دوقلوهای بامزه به بیماری تترالوژی (یک نوع بیماری قلبی) مبتلا بود و همین موضوع مدتی در فضای مجازی، ترند بود. «امیر کامیاب» تجربیات روزمره و سبک زندگی خود را به حدود ۲۰ هزار مخاطب ارائه میدهد. او با محتوایی ساده و صمیمی توانسته جایگاه مناسبی در میان دنبالکنندگانش به دست آورد. ابزارهای کاربردی روزمره با نمایش ساده توسط این بلاگر مورد استقبال بیشتری قرار میگیرند.
این اصطلاح به کسانی گفته می شود که به رستوران های مختلف سر می زنند و غذاهای آنها را معرفی می کنند. ادبی حضور در دنیای هنر را با تئاتر آغاز کرد و با نقش آفرینی در سریال شهرزاد به شهرت رسید. بعد از آن بود که در فیلمهای «پسرکشی» و «خائن کشی» به ایفای نقش پرداخت. فرارو- سریال فریبا به کارگردانی مهدی معظمی و نویسندگی جواد صفوی چند هفتهای است از شبکه سه سیما در حال پخش است. شبنم تا کنون با انتشار حدود ۲۵۰۶ پست نزدیک به نهصد و نود و چهارهزار نفر دنبالکننده دارد. در جریان ارتباط همواره فرستنده پیامی را از طریق رسانه به گیرنده ارسال میکند.
«نعناع» حدود ۱۸۱ هزار فالوور دارد و در زمینه طراحی جواهرات فعالیت میکند. او با خلاقیت و نوآوری در طراحی، مخاطبان خاص خود را جذب کرده و تعامل خوبی با آنها دارد. جواهرات دستساز و دارای طراحیهای خاص، با تبلیغ این بلاگر بیشتر به چشم میآیند.
علاوه بر این موارد خلاقیت در ایجاد محتوای جذاب و گیرا یکی از اصلیترین علل دیدهشدن هنر لایفاستایل بلاگرها است. «هلیا متجدد» بلاگری در زمینه مد و استایل است که محتوای مرتبط با سبک زندگی و استایل شخصی را با ۲۱۵ هزار فالوور فعال خود به اشتراک میگذارد. برندهای مرتبط با لباس و اکسسوریهای زنانه میتوانند با کمک این بلاگر محصولات خود را بیشتر به نمایش بگذارند.
علاوه بر این روبیکا یک بستر مناسب برای انجام تبلیغات نیز می باشد بنابراین در گسترش کارهای اقتصادی نیز می تواند کاربردی و موثر باشد. در رابطه با شبکه اجتماعی روبیکا در واقع می توان گفت که نوعی پلتفرم وطنی است که عملکرد آن تا حدود زیادی مشابه شبکه اینستاگرام می باشد. بنابراین نوعی شبکه اجتماعی است که کاربران با عضویت در آن علاوه بر تعامل با اطرافیان و دوستانشان می توانند محتواهای مختلف را در قالب ویدیو، تصویر و صدا به اشتراک بگذارند. در حال حاضر نیز تعداد زیادی از کاربران شبکه های اجتماعی دنبال کننده این بلاگر هستند. تینا اسدی نیز چندین سال پیش به همراه نامزدش برای فعالیت کاری به کشور امارات مهاجرت کردن و در حال حاضر نیز در شهر دبی زندگی می کنند. او در اوایل جوانی به شهر واشنگتن در آمریکا رفت تا در آنجا طراحی دکوراسیون داخلی بخواند.
شهرت و اعتبار بلاگر در میان مخاطبانش نقش زیادی در تاثیرگذاری تبلیغ دارد. اکنون که هفتخان و شاید هفتادخان بلاگر شدن را با هم بررسی کردیم، شاید پذیرش این نکته برایتان راحتتر باشد که بلاگر نفوذ بالایی بر روی مخاطبان خود دارد. در واقع بلاگر تمام تلاش خود را جهت نمایش بهترینها به مخاطبان به کار میبرد و کاملا طبیعی است که پس از مدتی افراد به انتخاب و سلیقه او اطمینان کامل پیدا کنند.
سایت منبع